تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند با رویکرد نوآوری جامعه نمونه شرکت چرم مشهد
الموضوعات :رقیه مرادنژاد بقراباد 1 , ارزو عابدی گلشن 2 , الناز ناییجی 3
1 - ندارم
2 - ندارم
3 - ندارم
الکلمات المفتاحية: بازاریابی شبکه اجتماعی, قصد خرید , ارزش درک شده , رضایت برند , چرم مشهد ,
ملخص المقالة :
مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی جهت پیدا کردن اطالعات در مورد محصوالت موردنظر با قیمت مناسب استفاده می کنند. رسانه های اجتماعی به طور اجتناب ناپذیری چگونگی رابطه میان بازاریابان و مصرف کنندگان را تغییر می دهند. با توجه به موفقیت برند ایرانی چرم مشهد در ایران، هدف این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی شبکه اجتماعی بر قصد خرید با اثر میانجی ارزش درک شده و رضایت برند چرم مشهد می باشد. نمونه در این تحقیق مشتریان چرم مشهد شعب تهران می باشند. از آنجاییکه تعداد مشتریان به صورت دقیقی در دسترس نیست جهت تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران 384 نفر بدست آمد. تجزیه و تحلی ل داده های پرسشنامه در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام خواهد شد. بدین منظور در سطح توصیفی برای تجزیه وتحلیل اطالعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان از نرم افزار SPSS استفاده شد. برای توصی ف داده ها از فراوانی ها، جداول و نمودارها و شاخص مرکزی همچون میانگین و شاخص پراکندگی همچون واریانس استفاده شد. همچن ین در سطح آمار استنباطی جهت آزمون فرضیه ها و تحلیل عاملی از روش معادالت ساختاری با استفاده از نرم افزار پی ال اس 3 استفاده شد. همچنین برا ی آزمون نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف-اسمیرنف استفاده شد. نتایج تحقیق نشان می دهد که بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش درک شده و رضایت تاثیر معناداری دارد. همچنین ارزش درک شده بر رضایت و رضایت بر قصد خرید تاثیر معناداری دارد.
