بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری
الموضوعات :
1 - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
( نویسنده و عهده دار مکاتبات)
الکلمات المفتاحية: سانسور, رضامندی مخاطبان, وظایف وسایل ارتباط جمعی, مخاطب,
ملخص المقالة :
اطلاعات شاید گران بهاترین چیز برای هر کس، سازمان و هر جامعه ای باشد. با اطلاعات و کنترل آن می توان به همه چیزدسترسی یافت. این است که مسابقه ای بی وقفه برای بدست آوردن اطلاعات و کنترل آن میا ن طالبان قدرت آغاز شده وهمه می کوشند با تملک و در اختیار گرفتن رسانه ها، بردامنه قدرت خود بی افزایند