بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
الموضوعات :محمد سلطانی فر 1 , افسانه مظفری 2 , شهناز هاشمی 3 , سمانه هداوندخانی 4
1 - ندارد
2 - ندارد
3 - ندارد
4 - نویسنده و مسئول مکاتبات
الکلمات المفتاحية: تبلیغات سیاسی, پروپاگاندا, شایعه, فضای مجازی, تغییر نگرش,
ملخص المقالة :
مقاله حاضر خلاصه پژوهش علمی با روش پیمایش بر روی نظرات دانشجویان ارتباطات در مورد تبلیغات سیاسی منتشر شده در سایتهای اینترنتی است. محقق ضمن توصیف و تحلیل داده های بدست آمده نتیجه می گیرد که تبلیغات اینترنتی نقش موثری در افزایششناخت کاربران دارند . همچنین تبلیغات اینترنتی سبب تغییر نگرش کاربران و تغییر رفتار آنان می شود.محقق در این پژوهش توانسته است تا شیوه های تبلیغات اینترنتی را در رابطه با تبلیغات سیاسی نامزدهای انتخاباتی را بشناسد.