بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)
الموضوعات :
1 - نویسندخ و عهده دار مکاتبات
الکلمات المفتاحية: روابط عمومی, سواد رسانه ای, اطلاع رسانی,
ملخص المقالة :
اثرگذاری بر مردم و ارباب رجوع و علاقه مند کردن به سازمان و حفظ وفاداریشان در سال های متمادی از طرق گوناگون مانند حفظکیفیت ارائه خدمات، انگیزش و تعهد کارکنان به سازمان و... قابل حصول خواهد بود. توسعه و تقویت واحد روابط عمومی و ایجادتعادل مناسب در سازمان ها و آموزش مستمر مدیران و کارکنان در این زمینه در توفیق سازمان و تحقق هدف ها بسیار موثر است. دراینتحقیق سعی بر آن است که وضعیت اطلاع رسانی روابط عمومی ها درواحدهای دانشگاه آزاداسلامی واقع در استان تهران موردبررسی قرار گیرد و مشخص شود که میزان رضایت کارکنان و اعضای هئیت علمی از نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی ها به چه میزانمی باشد.