نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)
الموضوعات :
1 - نویسنده و مسئول مکاتبات
الکلمات المفتاحية: تبلیغات, مدل( A. I. D. A) رفتار مصرف کن, رسانه,
ملخص المقالة :
با توجه به اهمیت تبلیغات در افزایش سطح آگهی عمومی در تصمیم گیری انتخاب کالا و خدمات، این پژوهش سعی کرده است که1 توجه، علاقه مندی، تمایل و A. I. D. A) نقش پیام تبلیغاتی رسانه ها را روی رفتار مصرف کنندگان فروشگاه ها بر اساس مدلعمل) و همچنین تعیین رسانه ای که بیشترین تاثیر را در تصمیم خرید مصرف کنندگان فروشگاه ها دارد را مورد بررسی قرار دهد.روش پژوهش، توصیفی-پیمایشی و ابراز پژوهش پرسشنامه ای بوده که در میان مشتریان، به عنوان نمونه آماری اجرا و تحلیل داده ها بافنون آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است.یافته های پژوهشی نشان می دهند که بین پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل مورد نظر و رفتار مصرف کننده تفاوت معناداری وجود داردو رسانه ای که بیشترین تاثیر را روی رفتار مصرف کننده دارد تلویزیون می باشد.در نهایت پیشنهاداتی برای تبلیغات مناسب رسانه ای در جهت افزایش فروش فروشگاه ها مطرح شده است