الگوی تحلیل مسیر روابط بین راهبردهای مدیریت منابع یاد گیری با یاد گیری ریاضی دانش آموزان متوسط
الموضوعات :
محمد مهدی بابایی منقاری
1
(کارشناسی ارشد تحقیقات آموزشی ، دانشگاه محقق اردبیلی)
عادل زاهد بابلان
2
(دانشیار دانشگاه محقق اردبیلی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی)
مهدی معینی کیا
3
(مدیریت آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران)
علی خالق خواه
4
(گروه آموزشی علوم تربیتی، دانشگاه محقق اردبیلی، اردبیل، ایران)
الکلمات المفتاحية:
ملخص المقالة :