Subject Areas : فصلنامه فرهنگ ارتباطات(علمی و ترویجی )
اکبر نصراللهی 1 , علی اکبر خسروی بابادی 2 , مریم عزیزی 3
1 -
2 -
3 -
Keywords:
Abstract :
1) سورین ،تانکارد، جیمز. ورنر.(1386). نظریههای ارتباطات. ترجمه علیرضا دهقان. تهران. انتشارات دانشگاه تهران.
2) دادگران، محمد. (1388). مبانی ارتباطات جمعی .نشر فیروزه تهران.
3) دانایی، نسرین.( 1389 ). رسانه شناسی.تهران.انتشارات مبنای خرد .
4) دفلور،ملوین و دنیس، اورت.(1385). شناخت ارتباطات جمعی. ترجمه سیروس مرادی، دانشگاه صدا و سیما .
5) ساروخانی،باقر.(1385). جامعهشناسی ارتباطات، تهران، اطلاعات، چاپ هفدهم.
6) سانتراک، جیمز.دبلیو.(2001) . روانشناسی تربیتی. ترجمه مرتضی امیدیان، 1385، چاپ اول، یزد: دانشگاه یزد.
7) شکرخواه، یونس.(1381 ).خبر.نشر مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها. تهران.
8) کاستلز، مانوئل.(1999).عصر اطلاعات. ترجمه احمد عقیلیان، 1380، چاپ اول، تهران: طرح نو.
9) قاسمی، حمید.(1392). نظریه ها و مبانی ارتباط جمعی. چاپ سوم، تهران: دانشگاه پیام نور.
10) معتمدنژاد، کاظم. (1385). وسایل ارتباط جمعی، تهران، دانشگاه علامه طباطبایی.
11) مک کوایل ، دنیس. (1382). درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی ، ترجمه پرویز اجلالی ، تهران ، مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها .
12) ویندال، سورین ودیگران. (1376 )."کاربرد نظریههای ارتباطات" ترجمه فرانک پیروز فر. فصلنامه رسانه،سال 2،4، تهران سازمان چاپ و وانتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
13) مهدیزاده،سید محمد. (1389).نظریه های رسانه : اندیشه های انتقادی و دیدگاههای انتقادی ،انتشارات همشهری ، چاپ اول.
ب ) لاتین
1) Dearing .James W and Rogers Everett. (2009). Applying Diffusion of Innovation Theory to Intervention. Published in final edited form as: Res Soc Work Pract. 2009 September 1; 19(5): 503–518. doi: 10.1177/1049731509335569 PMCID: PMC2957672
2) Gerbner, G., Gross, L., Morgan, M., Signo rielli, N., & Shanahan, J. (2002). Growing up with television: Cultivation processes. In J. Bryant & D. Zillman (Eds.) Media Effects: Advances in Theory and Research. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
3) Griffin, E. (2000). A first look at communication theory (4th Ed.). Boston, MA: McGraw-Hill.
4) McQuail, D. (2010). Processes and models of media effects. In Development. McQuail (Eds.), McQuail’s Mass Communication Theory (6 ed., housandOaks, CA: Sage.
5) Patrick Rossler and Michael Schen. (2000). "Cognitive bonding and the German reunification:Agenda-setting and persuasion effects of mass media",International Journal of Public Opinion Research , 12, 1.