Subject Areas : business management
نرگس دل افروز
1
(گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، رشت، ایران)
امیرعلی تقوی
2
(گروه مدیریت بازرگانی، پردیس بین المللی بندرانزلی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران)
علی قاسمی
3
(گروه مدیریت بازرگانی، پردیس بین المللی بندرانزلی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران)
سیامک جعفری
4
(گروه مدیریت بازرگانی، پردیس بین المللی بندرانزلی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران)
Keywords:
Abstract :