Subject Areas :
فرزانه حیدر پور 1 , یعقوب جعفری 2
1 - دانشیار گروه حسابداری، واحد تهران مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی ،تهران
2 - کارشناس ارشدحسابداری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
Keywords:
Abstract :
1) جان جانی،رضا و ولی خدادادی ،(1391)، "نقدی بر تئوری های اثباتی حسابداری"،پژوهش حسابداری،شماره7.
2) -نمازی، محمد،(1384)، "بررسی کاربردهای تئوری نمایندگی در حسابداری مدیریت"،مجله دانشگاه شیراز،دوره بیست ودوم،شماره دوم .
3) -نیکبخت، محمدرضا و محسن تنانی (1389). "آزمون عوامل مؤثربرحق الزحمه حسابرسی صورتهای مالی". پژوهشهای حسابداری مالی، سال دوم، شماره دوم، شماره پیاپی (4)، صص. 132-111.
4) رجبی،روح الله وحمزه محمدی خشویی (1387). "هزینه های نمایندگی وقیمت گذاری خدمات حسابرسی مستقل". بررسیهای حسابداری وحسابرسی، دوره15،شماره 53، صص. 52-35.
5) ملکیان، اسفندیار؛ احمد احمدپور و میثم طالب تبارآهنگر (1391). "بررسی رابطه برخی ازسازوکارهای حاکمیت شرکتی،حق الزحمه حسابرسی ومیزان مالکیت شرکتهای پذیرفته شدهدربورس اوراق بهادارتهران. " پژوهشهای حسابداری مالی، سال چهارم، شماره چهارم، شماره پیاپی ( 14 )، صص. 50-37.
6) خاکی،غلامرضا،(1386)، "روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی"،انتشارات باز تاب،چاپ سوم،صص201-222.
7) عادل آذر،مومنی،منصور(1387)،آمار وکاربرد آن در مدیریت،جلد دوم،انتشارات سمت،چاپ دوازدهم،صص183-214.
8) Baltagi, B. H. ,(2005), Econometric Analysis of Panel Data, Third Edition. Great Britain. John Wiley & Sons Ltd.
9) Evans, J. L. and Schwartz, J ,(2013),The Effect of Concentration and Regulation on Audit Fees: An Application of Panel Data Techniques. Journal of -Empirical Finance, Article in Press, http://dx.doi.org/10.1016/j.jempfin.2013.10.007
10) Gujarati, N. D. ,(2004), Basic Econometrics. Fourth Edition, McGraw-Hill International.
11) Leventis.S.;Weetman, P. and Caramanis, C. ,(2011), Agency Costs and Product Market Competition: The Case of Audit Pricingin Greece. The British Accounting Review, No. 43, PP. 112–119.
12) Li, X. ,(2010),"The Impact of Product Market Competition on Quantity and Quality of Voluntary Disclosures." Review of Accounting Studies, Vol. 15, PP. 663-711.
13) Teng, M. and C.Li ,(2011),"Product Market Competition, Board Structure and Disclosure Quality." Frontiers of Business Research in China, Vol. 5, No. 2, PP. 291-316.
14) Wang, J. Y. ,(2010), Product Market Competition and Audit Fees. Electronic copy available at: http://ssrn.com/abstract=1697685
یادداشتها