Subject Areas :
سید کاظم ابراهیمی 1 , علی بهرامی نسب 2 , صدیقه پروانه 3
1 - استادیار گروه حسابداری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران.
2 - مربی گروه حسابداری، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران.
3 - کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
Keywords:
Abstract :
فهرست منابع
1) افلاطونی، عباس، (1392)، "بررسی تأثیر ریسک ورشکستگی شرکت ونوسان مای سیستماتیک و ویژه بازده سهام بر میزان نگهداشت وجه نقد"، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دوره بیست و دو، شماره یک، صص 21-40.
2) انوری رستمی، علیاصغر، اعتمادی و موحد موجد، (1392)، "بررسی تأثیر ساختارهای رقابتی بازار محصول ترسی است مای تقسیم سود شرکتهای پذیرفتهشده در بهابازار اوراق بهادار تهران"، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت دارایی ورامین مالی، سال اول، شماره دو، صص 1-18.
3) بنی مهد، بهمن، احمد یعقوب نژاد، و الهام وحیدی کیا، (1394)، "توان رقابتی محصول و هزینه حقوق صاحبان سهام"، مجله پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، سال 7، شماره 27، صص 107- 118.
4) پور حیدری، امید و هوشمند سروستانی، (1391)، "تأثیر رقابتی بودن بازار محصول بر هزینههای نمایندگی"، فصلنامه علمی پژوهشی دانش تحلیل مالی اوراق بهادار، شماره شانزدهم، صص 13-28.
5) خدامی پور، احمد و وبزرایی، (1392)، "بررسی رابطه رقابت در بازار محصول با ساختار هیئتمدیره و کیفیت افشا"، مجله دانش حسابداری، سال چهارم، شماره چهاردهم، صص 51-66.
6) خواجوی، شکر اله، محسنی فرد، رضایی و حسینی راد، (1392)، "بررسی اثرهای رقابت در بازار محصول بر مدیریت سود شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران"، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت دارایی و تأمین مالی، سال اول، شماره سوم، صص 119-134.
7) دیانتی دیلمی، زهرا و مرتضی بیاتی، (1394)، "رابطه رقابت در بازار محصول و حقالزحمه حسابرس مستقل"، مجله پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، سال 7، شماره 27، صص 23-38.
8) رضا قلی زاده، مهدیه، یاوری، صحابی و صالحآبادی، (1392)، "بررسی تأثیر نوسانات داراییهای جایگزین سهام بر شاخص قیمت سهام"، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، دوره بیست، شماره دو، صص 76-53.
9) ستایش، محمدحسین و کارگر فرد جهرمی، (1390)، "بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر ساختار سرمایه"، فصلنامه پژوهشهای تجربی حسابداری مالی (علمی _تخصصی)، سال اول، شماره اول، صص 10-29.
10) نمازی، محمد، رضایی، ممتازیان، (1393)، "رقابت در بازار محصول و کیفیت اطلاعات حسابداری"، مجله پیشرفتهای حسابداری دانشگاه شیراز، دوره شش، شماره دو، صص 131-166.
11) نمازی، محمد و ابراهیمی، (1391)، "بررسی ارتباط بین ساختار رقابتی بازار محصول و بازده سهام"، پژوهشهای تجربی حسابداری مالی، سال دوم، شماره یک، صص 27.
12) Beiner, S., Schmid, M. & Wanzenried, G, (2011), "Product Market Competition, Managerial Incentives and Firm Valuation”, European Financial Management, Vol. 17, PP. 331–366.
13) Borsch, A, (2005), “How International Competition Reinforces Corporate Governance and Product Market “, Strategies: The Case of Bosch, German Politics, Vol. 14, PP. 33-50.
14) Baggs, J., and J. Bettignies, (2007), “Product Market Competition and Agency Costs”, Journal of in Dustrial Economics 55(2), PP. 289-323.
15) Chen, F.; Hope, O. K.; Li, Q. and Wang, X, (2011), “Financial Reporting Quality and Investment Efficiency of Private Firms in Emerging Markets”, The Accounting Review, 86 (4), PP. 1255-1288.
16) Cheng, P., P. Man, and C. Yi, (2013), ‘The Impact of Product Market Competition on Earnings Quality”, Accounting and Finance, Vol. 53, PP. 137-162.
17) Chhaochharia, V., G. Grullon, Y. Grinstein, and R. Michaely, (2012), ” Product Market Competition and Agency Conflicts: Evidence From the Sarbanes Oxley law”, Working Paper, University of Miami, Rice University, and Cornell University.
18) Dhaliwal, D. and Huang, SH. And Khurana, I.K. and Pereira. R, (2008), “Product Market Competition and Accounting Conservatism”, Electronic copy Accounting Conservatism.
19) Feriozzi, F., (2011), ”Paying for Observable Luck”, RAND Journal of Economics 42(2), PP. 387-415.
20) GAO, R. & Grinstein, Y, (2014), “Firms’ “Cash Holdings, Precautionary Motives, and Systematic Uncertainty”, From http://papers. srn.com/sol3/papers.cfm stract_id=2478349.
21) Hart, O, (1983), “The Market Mechanism as an Incentive Scheme”, Bell Journal of Economics, Vol. 14, PP. 366-382.
22) Indrarini, L., and Y Yang, (2015), "Product Market Competition and Corporate Investment Decisions", Journal of the Review of Accounting and Finance, Vol. 14, No. 2.
23) John, K., L. Litov, and B. Yeung, (2008), “Corporate Governance and Risk-Taking”, Journal of Finance, 63(4), PP. 1679-1728
24) Markowitz, H, M, (1952), “Portfolio Selection”, Journal of Finance, 7 (1), PP. 77-91.
25) Nickell, S, (1996), “Competition and Corporate Performance”, Journal of Political Economy. Vol. 104, PP. 724–746.
26) Rathinasamy, R. Krishnaswamy, C. & Mantripragada K, (2000), “Capital Structure and Product Market "Interaction: an International Perspective”, Global Business and Finance Review, Vol.5, PP. 51-63.
27) Shleifer, A. & Vishny, R, (1997), “A Survey of Corporate Governance”, The Journal of Finance, 52(2), PP. 737–783.
28) Valta, P, (2012), “Competition and the Cost of Debt”, Journal of Financial Economics, Vol. 105, PP. 661-682.
29) Van Frederikslust, R., Ang, J. & Sudarsanam, P, (2007), “Corporate Governance and Corporate Finance: a European Perspective”, Available Online on http://books.google.com/ [13 September 2014].
یادداشتها