Subject Areas :
وحیدرضا میرابی 1 , فریده حق شناس کاشانی 2 , کامبیز شاهرودی 3 , عباس شهنوازی 4
1 - دانشیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی،تهران،ایران
2 - دانشیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی،تهران،ایران
3 - استادیارگروه مدیریت بازرگانی ،واحدرشت،دانشگاه آزاداسلامی ،رشت،ایران
4 - دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی،واحدتهران مرکز،دانشگاه آزاداسلامی ،تهران،ایران
Keywords:
Abstract :