The Satisfaction of the Students of I.A.U of Shirvan and its Effective Social Factors
Subject Areas : Sociological Studies of YouthAli Akbar Mahmodzade 1 , Raziyeh Azarinia 2
1 - Assistant Professor of I.A.U of Shirvan
2 - MA of Sociology
Keywords:
Abstract :
اسکافی، مریم، 1385، «رضایتمندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در سال تحصیلی 1384-85 و عوامل مؤثر بر آن»، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان.
2. افقی، نادر، 1376، پایاننامه کارشناسی ارشد «سنجش میزان رضایت مردم از سازمانهای اداری در استان گیلان (شهر رشت) و بررسی عوامل مؤثر بر آن»، استاد راهنما داریوش حیدری بیگوند، دانشگاه فردوسی، مشهد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دکتر علی شریعتی، نشانی اینترنتی http://dbase 4.irandoc.ac.ir/.
3. ایزدی، صمد و ابراهیم صالحی و محمدمهدی قره باغی، 1389، مرجع الکترونیکی علوم مدیریتی ایران «به نقل از نشریه علمی پژوهشی آموزش عالی ایران- شماره 3 زمستان 1387»، نشانی اینترنتی http://emodiran.com).
4. تجلی پور، حمزه، 1381، پایاننامه کارشناسی ارشد «بررسی جامعه شناختی عوامل اجتماعی ـ اقتصادی مؤثر بر رضایتمندی شغلی معلمان ( مطالعه موردی : معلمان اداره آموزش و پرورش منطقه جره ـ بالاده)»، استاد راهنما عبدالعلی لهساییزاده، دانشگاه شیراز، نشانی اینترنتی http://dbase 4.irandoc.ac.ir/.
5. حسینا، محسن ، 1383، پایاننامه کارشناسی ارشد « تعیین میزان رضایت بیمارن از فرآیند مراجعه به پزشک در شهر کرمان »، استاد راهنما بهشید گروسی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کرمان، همان نشانی اینترنتی.
6. رفیعپور، فرامرز، 1372، سنجش گرایش روستائیان نسبت به جهاد سازندگی، مرکز تحقیقات و بررسی مسائل روستائی وزارت جهاد سازندگی، نشر ارغوان، تهران، چاپ اول.
7. سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال (20/7/1389)، تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی، نشانی اینترنتی (http://www.iau-tnb.ac.ir/tabid/1619/Default.aspx)
8. سیدی مربوط به آمار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان (1/7/1389)، بخش آمار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان.
9. سرایی، حسن، 1372، مقدمهای بر نمونهگیری در تحقیق، انتشارات سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها «سمت»، تهران، چاپ اول.
10. سیفاللهی، سیفاله، 1388، مبانی جامعهشناسی: اصول ، مبانی و مسایل اجتماعی، مؤسسه انتشارات جامعه پژوهان سینا، تهران، چاپ سوم.
11. زارعی، پوروش، 1385، پایاننامه کارشناسی ارشد « مطالعه ای پیرامون علل مؤثر بر رضایتمندی شغلی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق شیراز »، استاد راهنما محمد مزیدی، مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، همان نشانی اینترنتی.
12. صفدری، سلمان، 1374، پایاننامه کارشناسی ارشد«رضایت اجتماعی و عوامل مؤثر بر آن »، دانشگاه شهید بهشتی، تهران، همان نشانی اینترنتی.
13. قاسمی، زهرا، 1375، پایاننامه کارشناسی ارشد « بررسی عوامل مؤثر بر رضامندی بیماران از درمان در تهران »، استاد راهنما محمد عبداللهی، تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم اجتماعی، همان نشانی اینترنتی.
14 . کشاورز، سمیه، 1386، پایاننامه کارشنارسی ارشد «رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات(بر اساس مدل سروکوال ) بر رضایت مشتری در نمایندگیهای ایران خودرو کرج »، استاد راهنما سیده منوره یزدی، دانشگاه الزهراء ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، همان نشانی اینترنتی.
15. کلانتری، خلیل، 1382، پردازش و تحلیل دادهها در تحقیقات اجتماعی ـ اقتصادی با استفاده از نرمافزار spss، نشر شریف، چاپ اول.
16. محمودزاده، علیاکبر،1389، رساله دکتری «بررسی میزان مشارکت مالی بخش خصوصی در توسعه صنعتی ایران و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن، مطالعه موردی: استانهای خراسان شمالی، جنوبی و رضوی»، استاد راهنما سیف اله سیف اللهی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهران، دانشکده علوم انسانی.
17. نیکوکار شهیر، فراز، 1382، پایاننامه کارشناسی ارشد « بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی ارباب رجوع بخش واردات گمرک شهریار»، استاد راهنما ابراهیم گلشن، مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی وابسته به سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور، ریاست جمهوری، همان نشانی اینترنتی.
18. هومنز، جورج کاسپار، 1388، رفتار اجتماعی و اشکال ابتدایی آن، ترجمه علیاکبر محمودزاده، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با همکاری انتشارات سخنگستر، چاپ اول.
19. Gawel, Joseph E (1997), Herzberg's theory of motivation and maslow's hierarchy of needs , Practical Assessment, Research & Evaluation, Retrieved (October 31, 2010) from.
20. http://PAREonline.net/getvn.asp?v=5&n=11 .