Subject Areas :
سعید مهدی زاده چافجیری
1
(دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی بازاریابی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.)
علی قلی پور سلیمانی
2
(استادیار ،گروه مدیریت بازرگانی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.(نویسنده مسئول))
فرزین فرحبد
3
(استادیار ، گروه مدیریت دولتی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.)
حمیدرضا رضایی کلیدبری
4
(استادیار، گروه مدیریت دولتی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.)
Keywords:
Abstract :