بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
محورهای موضوعی : مدیریت رسانه
محمد سلطانی فر
1
(ندارد)
افسانه مظفری
2
(ندارد)
شهناز هاشمی
3
(ندارد)
سمانه هداوندخانی
4
(نویسنده و مسئول مکاتبات)
کلید واژه: تبلیغات سیاسی, پروپاگاندا, شایعه, فضای مجازی, تغییر نگرش,
چکیده مقاله :
مقاله حاضر خلاصه پژوهش علمی با روش پیمایش بر روی نظرات دانشجویان ارتباطات در مورد تبلیغات سیاسی منتشر شده در سایتهای اینترنتی است. محقق ضمن توصیف و تحلیل داده های بدست آمده نتیجه می گیرد که تبلیغات اینترنتی نقش موثری در افزایششناخت کاربران دارند . همچنین تبلیغات اینترنتی سبب تغییر نگرش کاربران و تغییر رفتار آنان می شود.محقق در این پژوهش توانسته است تا شیوه های تبلیغات اینترنتی را در رابطه با تبلیغات سیاسی نامزدهای انتخاباتی را بشناسد.