بررسی ساختار برنامه ریزی درسی آموزش متوسطه ایران از دیدگاه استادان و متخصصان برنامه ریزی درسی به منظور طراحی الگوی راهنما برای زمینه سازی پرورش خلاقیت دانش آموزان
محورهای موضوعی : آموزش و پرورشمریم افضل خانی 1 , عزت اله نادری 2 , علی شریعتمداری 3 , مریم سیف نراقی 4
1 - دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران
2 - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
3 - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
4 - عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
کلید واژه:
چکیده مقاله :