نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
الموضوعات :
1 - گروه مدیریت بازرگانی،واحد بین المللی خرمشهر،دانشگاه آزاد اسلامی،خرمشهر،ایران
2 - گروه مدیریت بازرگانی واحد بین المللی خرمشهر دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر ایران
الکلمات المفتاحية: ارزش درک شده, اعتماد, کیفیت خدمات, قصد خرید مجدد, کسب و کارهای اینترنتی,
ملخص المقالة :
هدف از تحقیق حاضر نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی بود بدین منظور یک فرضیه اصلی و هفت فرضیه فرعی تدوین شد. روش تحقیق از منظر هدف ،کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش افرادی هستند که حداقل یک بار از خدمات اپلکیشن سه سوت استفاده کرده باشند. حجم نمونه برابر با 133 نفر می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفت.در آمار استنباطی از روش معادلات ساختاری و نرم افزارهای AMOS و SPSS استفاده شد. به منظور بررسی برازش مدل پژوهش از تحلیل مسیر استفاده گردید. براساس یافته ها بین تمام فرضیات در سطح (05/0> P)، رابطه معنی داری وجود دارد و اثرات کیفیت خدمات و ارزش درک شده با نقش میانجی اعتماد به پرسنل خدمات تحویل در منزل بر قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی تاثیرگذار است.
_||_