فهرس المقالات زهرا سکینی


  • المقاله

    1 - نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1402
    هدف از تحقیق حاضر نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی بود بدین منظور یک فرضیه اصلی و هفت فرضیه فرعی تدوین شد. روش تحقیق از منظر هدف ،کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش افرادی هستند که حداقل یک بار از خدمات اپلکیشن سه سو أکثر
    هدف از تحقیق حاضر نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی بود بدین منظور یک فرضیه اصلی و هفت فرضیه فرعی تدوین شد. روش تحقیق از منظر هدف ،کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش افرادی هستند که حداقل یک بار از خدمات اپلکیشن سه سوت استفاده کرده باشند. حجم نمونه برابر با 133 نفر می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفت.در آمار استنباطی از روش معادلات ساختاری و نرم افزارهای AMOS و SPSS استفاده شد. به منظور بررسی برازش مدل پژوهش از تحلیل مسیر استفاده گردید. براساس یافته ها بین تمام فرضیات در سطح (05/0> P)، رابطه معنی داری وجود دارد و اثرات کیفیت خدمات و ارزش درک شده با نقش میانجی اعتماد به پرسنل خدمات تحویل در منزل بر قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی تاثیرگذار است. تفاصيل المقالة