فهرس المقالات راضیه صفایی


  • المقاله

    1 - بررسی رابطه رضایتمندی مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران با بهبود کیفیت خدمات مجموعه های ورزشی
    مطالعات مدیریت شهری , العدد 17 , السنة 6 , بهار 1393
    مقدمه و هدف پژوهش: شکی نیست که در جهان امروز موفقیت هر سازمان به طور مستقیم بستگی رضایت مشتریان سازمان دارد. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه کند که رضایت مشتریان را فراهم سازد. شرکت‌ها و مؤسسات نمی‌توانند اهداف اساسی کار خود نظیر دستیابی به مزیت رقابتی یا ایجاد أکثر
    مقدمه و هدف پژوهش: شکی نیست که در جهان امروز موفقیت هر سازمان به طور مستقیم بستگی رضایت مشتریان سازمان دارد. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه کند که رضایت مشتریان را فراهم سازد. شرکت‌ها و مؤسسات نمی‌توانند اهداف اساسی کار خود نظیر دستیابی به مزیت رقابتی یا ایجاد سود را نادیده بگیرند. رضایت مشتریان مزایای زیادی را برای شرکت ایجاد می‌نماید و سطوح بالاتر رضایت مشتریان، منجر به وفاداری مشتریان می‌شود.در واقع خدمت به مشتری قدیمی‌ترین و درعین‌حال تازه‌ترین مسئله برای هر موسسه‌ای است. روش پژوهش: تحقیق حاضر با توجه روابط بین متغیرها و روش های آماری مورد استفاده از دسته تحقیق های همبستگی بوده و به روش میدانی به اجرا در آمده است. یافته ها: باتوجه به معناداری مقدار آزمون F می توان نتیجه گرفت که مدل رگرسیونی تحقیق مرکب از متغیر مستقل و متغیر وابسته مدل خوبی بوده و متغیر مستقل قادر است تغییرات متغیر وابسته را تبیین کنند.نتایج رگرسیون خطی ساده دومتغیرهکه بهبود کیفیتتوانایی پیش بینی رضایتمندی مشتریان را در بین مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران دارد. نتیجه گیری: بهبود کیفیت خدمات مجموعه ورزشی توانایی پیش بینی رضایتمندی مشتریان مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران را دارد. تفاصيل المقالة