فهرس المقالات لیلا کریمیان


  • المقاله

    1 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 3 , تابستان 1403
    هدف این تحقیق طراحی مدلی برای تعیین ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی می‌باشد. در این مطالعه ابتدا با بهره-گیری از رویکرد ظاهرشونده گلیزر نظریه داده‌بنیاد نسبت به انجام مصاحبه‌های عمیق نیمه‌ساختاریافته با 12 نفر از مشاوران مدیریت بازاریابی که با استفاده از روش ن أکثر
    هدف این تحقیق طراحی مدلی برای تعیین ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی می‌باشد. در این مطالعه ابتدا با بهره-گیری از رویکرد ظاهرشونده گلیزر نظریه داده‌بنیاد نسبت به انجام مصاحبه‌های عمیق نیمه‌ساختاریافته با 12 نفر از مشاوران مدیریت بازاریابی که با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند و به شیوه گلوله برفی انتخاب شده‌اند اقدام گردیده و تا مرحله اشباع نظری ادامه یافته است. داده‌های گردآوری شده با استفاده از مصاحبه‌های نیمه ساختار یافته، با بهره‌گیری از نرم افزار مکس کیودا در سه مرحله کدگذاری گردیده است. پس از تجزیه و تحلیل داده‌های حاصله که منجر به شناسایی 436 کد اولیه و 69 مفهوم شد ابعاد کیفیت این خدمات در 11 بُعد تعیین گردید. در مرحله بعد با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری، نسبت به شناسایی و تحلیل ارتباطات بین متغیرهای شناسایی شده، اقدام گردیده و در نهایت این ابعاد در قالب 4 گروه ابعاد کیفیت ورودیها، ابعاد کیفیت حین خدمات، ابعاد کیفیت خروجیها و ابعاد کیفیت نتایج/ پیامدها دسته‌بندی شده‌اند. تفاصيل المقالة

  • المقاله

    2 - طراحی مدل ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی با رویکرد داده بنیاد گلیزری
    مدیریت بازرگانی و علم اطلاعات , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1402
    مشاوران مدیریت به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان ایده ها، راهکارها و شیوه‌های مدیریت جدید در نظر گرفته می شوند و در این میان نقش مشاوران مدیریت بازاریابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این پژوهش به دنبال آن است تا با استفاده از رویکرد ظاهرشونده گلیزر نظریه داده أکثر
    مشاوران مدیریت به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان ایده ها، راهکارها و شیوه‌های مدیریت جدید در نظر گرفته می شوند و در این میان نقش مشاوران مدیریت بازاریابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این پژوهش به دنبال آن است تا با استفاده از رویکرد ظاهرشونده گلیزر نظریه داده بنیاد بتواند ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی را کشف کرده و در قالب یک مدل ارائه کند. رویکرد این پژوهش از نوع کیفی بوده و جامعه مشارکت کنندگان شامل مشاوران مدیریت بازاریابی فعال در کشور هستند. داده های مورد نیاز در این مطالعه از طریق مصاحبه های عمیق با 12 نفر از مشاوران مدیریت بازاریابی جمع آوری شده است که با استفاده از نمونه‌گیری به شیوه گلوله برفی انتخاب شده اند و انتخاب این مشارکت کنندگان تا رسیدن به مرحله اشباع نظری ادامه یافته است. داده های گردآوری شده با استفاده از مصاحبه های نیمه ساختار یافته، با بهره‌گیری از نرم افزار MAXQDA2020 در سه مرحله کدگذاری گردید. پس از تجزیه و تحلیل داده های حاصله که منجر به شناسایی 436 کد اولیه و 69 مفهوم شد مدل ابعاد کیفیت این خدمات به دست آمد که اعتبارسنجی آن با استفاده از تکنیکهای اجماع داده ها، اجماع پژوهشگران، اجماع روشها، کنترل اعضا و شاخص مقبولیت، انجام گردید. بر اساس این مدل، ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی شامل 11 بُعد می باشد که به منظور درک بهتر مدل، این ابعاد در قالب 4 گروه ابعاد کیفیت ورودیها، ابعاد کیفیت حین خدمات، ابعاد کیفیت خروجیها و ابعاد کیفیت نتایج/ پیامدها دسته بندی شده اند. تفاصيل المقالة