فهرس المقالات حسین رحیمی کلور المقاله 1 - بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تأکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر) حسین رحیمی کلور مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 2 - طراحی مدل معادلات ساختاری رقابت پذیری در سطح واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران محمدرضا عباسی حسین رحیمی کلور مدیریت بازاریابی , العدد 14 , السنة 7 , بهار 1391 المقاله 3 - بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطهگر) حسین رحیمی کلور مدیریت بازاریابی , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1394