فهرس المقالات محمد بیگی


  • المقاله

    1 - بازاریابی موسیقی ایرانی در عصر دیجیتال
    مدیریت فرهنگی , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1400
    مقدمه و هدف پژوهش: هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی اینترنتی محصولات موسیقیایی ایرانی از دیدگاه شرکت‌های تهیه و پخش موسیقی در تهران است. روش پژوهش: روش پژوهش حاضر پیمایشی و از نوع کاربردی است که در آن با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته براساس مدل أکثر
    مقدمه و هدف پژوهش: هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی اینترنتی محصولات موسیقیایی ایرانی از دیدگاه شرکت‌های تهیه و پخش موسیقی در تهران است. روش پژوهش: روش پژوهش حاضر پیمایشی و از نوع کاربردی است که در آن با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته براساس مدل بازاریابی اینترنتی S4 به جمع‌آوری نظر کارشناسان دربارۀ عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی آنلاین آلبوم‌های موسیقی پرداخته شده است. جامعه مورد مطالعه شرکت‌های تهیه و پخش محصولات موسیقی در تهران هستند که در حال حاضر 258 شرکت است و به صورت نمونه‌گیری تصادفی از نوع ساده 160 شرکت در این پژوهش مشارکت کردند. یافته‌ها: یافته‌های پژوهش حاضر نشان داد از بین عوامل موثر بازاریابی آنلاین آلبوم‌های موسیقی به ترتیب عامل چشم‌انداز، هم‌افزایی، سایت و سیستم مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار هستند. هم‌چنین ایجاد انگیزه خرید در وب‌سایت، رعایت مشتری‌مداری و بررسی نقاط قوت و ضعف وب‌سایت‌های سایر شرکت‌های موسیقی موجب موفقیت در بازاریابی فروش محصولات می‌شود. نتیجه‌گیری: در نتیجه مدل آمیختۀ بازاریابی اینترنتی S4 قابلیت به کارگیری در حوزۀ فروش محصولات موسیقایی را دارد و تمام عناصر آن برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی موسیقی مؤثر است. با توجه به رتبه‌بندی عوامل شناسایی شده راهکارها و پیشنهادهای در راستای فروش آنلاین آلبوم‌های موسیقی مطرح شد. تفاصيل المقالة