فهرس المقالات Shayan Basir المقاله 1 - The role of social media on the purchase intention of customers with IR-MCI numbers (Case of study: Iranian tea) 20.1001.1.2676640.2023.7.1.17.5 Shayan Basir Mohammadreza AzadehDel Maryam Ooshaksaraei Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 1 , السنة 7 , زمستان 2023 المقاله 2 - Designing a Model of Customers' Purchase Intention with Emphasis on Social Media: Based on Grounded Theory شایان بصیر محمدرضا آزاده دل مریم اوشک سرایی International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 1 , السنة 13 , زمستان 2023 المقاله 3 - تاثیر رسانهها بر ارتقای نگرش ارباب رجوع و گرایش آنها به خدمات همراه اول شایان بصیر محمد رضا آزاده دل مریم اوشک سرائی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1402