فهرس المقالات فرزانه جعفری


  • المقاله

    1 - نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 4 , زمستان 1391
    با رسیدن تعداد کاربران ایرانی اینترنت به بیش از 33 میلیون نفر، مجرای کسب و کار در ایران از شیوه های سنتی به شیوه های الکترونیکی در حال تغییر است. با توسعه سریع تجارت الکترونیک و اینترنت و بخش های مالی و بانکداری، مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی ترغیب می شوند، أکثر
    با رسیدن تعداد کاربران ایرانی اینترنت به بیش از 33 میلیون نفر، مجرای کسب و کار در ایران از شیوه های سنتی به شیوه های الکترونیکی در حال تغییر است. با توسعه سریع تجارت الکترونیک و اینترنت و بخش های مالی و بانکداری، مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی ترغیب می شوند، از این رو لازم است، سیستم های بانکی جهت حفظ و توسعه بازار خود از یک سو و افزایش رضایت مندی مشتریان بانکی از سوی دیگر، به نحوه ترغیب کاربران اینترنتی برای انجام تراکنش الکترونیکی، از طریق تبلیغات اینترنتی توجه نمایند. این مطالعه، تأثیر تبلیغات اینترنتی بر سطوح انگیختگی و نگرش مثبت از برند را مورد بررسی قرارداده است. پس از بررسی روایی (تحلیل محتوا) و پایایی تحقیق (به میزان 81 درصد آلفای کرونباخ)، تعداد 161 پرسشنامه جمع آوری و تحلیل آماری داده‌ها با استفاده از نرم افزار SPSS و با بهره‌گیری از روش‌های تی استیودنت صورت پذیرفت. نتایج حاکی از آن است که، تبلیغات اینترنتی تأثیر بسزایی در ترغیب مشتریان بانکداری برای انجام تراکنش الکترونیکی دارد. تفاصيل المقالة