فهرس المقالات قاسمعلی بازایی المقاله 1 - ارائه مدلی برای رضایت عوامل و منابع انسانی و مشتریان کسب و کار در شهر هوشمند پایدار علی صفرزاده قاسمعلی بازایی مهدی فقیهی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 62 , السنة 16 , تابستان 1403 المقاله 2 - بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران) 20.1001.1.22520104.1394.7.27.2.6 قاسمعلی بازایی ندا رضائیان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 7 , پاییز 1394 المقاله 3 - شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش رقابتی بر اثربخشی سیستم های پشتیبان تصمیم (DSS) در شرکت ملی گاز ایران 20.1001.1.22520104.1393.6.23.3.2 قاسمعلی بازایی فریده پاداشی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 6 , پاییز 1393 المقاله 4 - ارزیابی عملکرد بهکارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا) 20.1001.1.22520104.1395.8.31.5.4 علیرضا صالحی میر فیض فلاح شمس قاسمعلی بازایی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1395