فهرس المقالات سهیل سرمدسعیدی المقاله 1 - به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق بابک روزبهانی سهیل سرمد سعیدی بهروز قاسمی مدیریت بازاریابی , العدد 62 , السنة 19 , بهار 1403 المقاله 2 - شناسایی و اولویت بندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در صنایع غذایی با استفاده از تکنیکAHP- FUZZY (صنایع غذایی دینا) سهیل سرمد سعیدی امیر عبدالهی بجستانی مدیریت بازاریابی , العدد 29 , السنة 10 , زمستان 1394 المقاله 3 - شناسایی مؤلفههای اقتصاد مقاومتی مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری 20.1001.1.22520104.1399.12.46.9.6 الهام کیان مهر سهیل سرمدسعیدی بهروز قاسمی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399 المقاله 4 - ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان 20.1001.1.22520104.1399.12.46.2.9 سمیرا قریب گرکانی بهروز قاسمی سهیل سرمد سعیدی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399