فهرس المقالات شهرام هاشمنیا المقاله 1 - نگرش کادر درمانی به عوامل سازمانی تاثیرگذار بر مدیریت ریسک پیش از عمل در مرکز الزهرا رشت مجتبی رجب بیگی شهرام هاشم نیا سید علی حزنی محمد رضا یگانه فاطمه عظمیان مقدم مدیریت بهداشت و درمان , العدد 14 , السنة 5 , زمستان 1393 المقاله 2 - ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام شهرام هاشم نیا اوژن کریمی نازنین امامقلی مدیریت بازاریابی , العدد 51 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 3 - بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری فرخ قوچانی شهرام هاشم نیا رویا اقبال مدیریت بازاریابی , العدد 20 , السنة 8 , پاییز 1392 المقاله 4 - تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن) بهنام قربانی فرد شهرام هاشم نیا سید شهاب موسوی مدیریت بازاریابی , العدد 22 , السنة 9 , بهار 1393 المقاله 5 - سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران) ناصر ناهید رحیم احسانی شهرام هاشم نیا مهندسی مدیریت نوین , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1392 المقاله 6 - شناسایی و امتیازدهی موانع اجرای تصمیمات راهبردی در مدیریت شرکتهای پیمانکاری بخش ساختمانی شهرام هاشم نیا آرمین آمشاری احسان بهمن زیاری مهندسی مدیریت نوین , العدد 2 , السنة 3 , تابستان 1393 المقاله 7 - بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط صنعتی شهرام هاشم نیا رویا اقبال مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1392