فهرس المقالات مهناز ربیعی المقاله 1 - «رابطه مدیریت دانایی و سواد رسانه ای با کنترل ابعاد یادگیری سازمان های رسانه ای» «مطالعه موردی شبکه 4 سیما» 10.30495/jcm.2022.20119 بهزاد آسمان نسب محسن قدمی مهناز ربیعی احمد سعیدی مدیریت فرهنگی , العدد 55 , السنة 16 , بهار 1401 المقاله 2 - Grading the Factors Impacting on Tourism Development of Tehran Metropolis Focusing on Cultural Industries Applying Interpretive Structural Modeling (ISM) and MICMAC Analysis 20.1001.1.20089562.2020.8.1.1.0 Alireza Nourizadeh Faezeh Darman Mahnaz Rabiei Bahram Alishiri Journal of Tourism Hospitality Research , العدد 1 , السنة 8 , زمستان 2020 المقاله 3 - طراحی مدل پیاده سازی فین تک های نوین درصنعت بانکداری (وام دهی همتابه همتا) https://doi.org/10.71769/jgm.2024.992853 حسین محمدی نوروز نوراله زاده نرگس محمدعلی پور قنبر عباس پور اسفدن مهناز ربیعی مدیریت سبز , العدد 12 , السنة 4 , پاییز 1403 المقاله 4 - تاثیر تحول فرهنگی مبتنی بر ارزش ها از طریق رهبری استراتژیک و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب 20.1001.1.26456222.1400.4.1.2.9 نازنین صادق زاده علیرضا ابراهیم پور مهناز ربیعی فائزه درمان مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1400 المقاله 5 - برآورد ظرفیت و تلاش مالیاتی و ارتباط آن با درآمد نفتی در اقتصاد ایران و چند کشور منتخب عضو اوپک 20.1001.1.25383833.1392.7.22.3.4 مهناز ربیعی فاطمه اسماعیل نیا کتابی اقتصاد مالی , العدد 1 , السنة 7 , بهار 1392 المقاله 6 - آثار شوک کسری بودجه و بدهی بخش عمومی و روشهای تأمین مالی دولت بر مؤلفههای مصرف و ثروت شاخص رفاه اقتصادی علیرضا فتحی فاطمه زندی بیژن صفوی مهناز ربیعی اقتصاد محاسباتی , ستأتي المقالات قريبًا المقاله 7 - Modeling the Forecast of Gold Price Fluctuations over Short-Term, Medium-Term and Long-Term Periods Mahdieh Tavassoli Mahnaz Rabiei Nikoo Kiamars Fathi Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 16 , السنة 8 , پاییز 2024 المقاله 8 - A New Approach to Customer Classification According to a Hybrid Non-linear Bayesian and Quantum Approach Nazanin Kashani Nikoo Mahnaz Rabiei Kiamars Fathi Agricultural Marketing and Commercialization Journal , العدد 16 , السنة 8 , پاییز 2024