فهرس المقالات حسنعلی نوروزی


  • المقاله

    1 - پیاده سازی خط مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد
    خط مشی‌گذاری عمومی در مدیریت , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1401
    زمینه و هدف:با توسعة روزافزون رسانه های جدید در اشکال الکترونیکی، تجدیدنظر در مباحث خط مشی و فراهم آوری، که عموماً از سوی بخش های سنتی مجموعه سازی در فضای دیجیتال ها انجام می گیرد، امری ضروری می نماید. این پژوهش با هدف پیاده‌سازی خط‌مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه ه أکثر
    زمینه و هدف:با توسعة روزافزون رسانه های جدید در اشکال الکترونیکی، تجدیدنظر در مباحث خط مشی و فراهم آوری، که عموماً از سوی بخش های سنتی مجموعه سازی در فضای دیجیتال ها انجام می گیرد، امری ضروری می نماید. این پژوهش با هدف پیاده‌سازی خط‌مشی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با رویکرد داده بنیاد انجام شده است. روش: پژوهش حاضر با روش کیفی انجام گرفته و برای ساخت مدل پارادایمی از مصاحبه های دقیق مرتبط با نظریه مبتنی بر داده‌ها با نمونه هایی که با استفاده از روش نمونه گیری گلوله برفی از میان متخصصان مطرح دانشگاهی دارای زمینه علمی مرتبط با بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی ، مدیران و کارشناسان شرکت ها انتخاب شده بودند، انجام شد. در مدل پارادایمی تئوری مبتنی بر داده ها پدیده‌ اصلی این پژوهش، فرایند تدوین الگوی بازاریابی دیجیتالی در حوزه شبکه های اجتماعی با در نظر گرفتن تجربه مشتریان می باشد. یافته ها: با توجه به بررسی ابعاد موضوع و مطالعات مربوطه نتیجه گیری شد ارزش ها (زیرساخت ها، بازارمحوری، کارآفرینی، نوآوری) مهارت ها (سخت افزار و نرم افزار)و بازاریابی از عوامل تاثیر گذار در بازاریابی دیجیتالی می باشند. این تاثیرگذاری با عواملی چون هدف کسب و کار، توانمند‌سازی مبتنی بر یادگیری، الگوی ارتباطی و ارتباط با مشتریان دارای تاثیر گذاری بیشتری خواهند شد. نتیجه گیری: نتایج نشان داد که؛ با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در پلتفرم‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، توئیتر حضور و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، تقریباً برای هر کسب‌وکاری مفید واقع خواهد شد. تفاصيل المقالة