فهرس المقالات شادان وهاب زده المقاله 1 - ارائه چارچوب مفهومی استفاده از بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه بر اساس تئوریهای رفتار برنامهریزی شده و پذیرش فناوری-مورد مطالعه: شرکتهای کارگزاری بورس در تهران 10.30495/fed.2023.698846 مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده حامد عباسی نامی هرمز مهرانی ابوالفضل شهرآبادی اقتصاد مالی , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1401 المقاله 2 - تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران) 20.1001.1.22520104.1398.11.42.11.3 مجید فانی سید مهدی جلالی شادان وهاب زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398 المقاله 3 - طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در حوزه بازارسرمایه: یک مطالعه کیفی مورد مطالعه: شرکتهای کارگزاری بورس در تهران مصطفی حسین زاده شادان وهاب زاده منشی حامد عباسی نامی هرمز مهرانی ابوالفضل شهرآبادی مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1402 المقاله 4 - ارائه مدل راهبردی تحلیلهای مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینهسازی بازاریابی دیجیتال شرکتهای تحت وب 20.1001.1.22285067.1399.26.78.6.4 مجید فانی مهدی جلالی شادان وهاب زاده پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 26 , پاییز 1399