فهرس المقالات آذر کفاش پور المقاله 1 - کشف واحصاء مکانیزم های چندسطحی یادگیری سازمانی موثر برخط مشی گذاری در سازمان های کوچک و متوسط استان تهران کامبیز نوابی زند اذر کفاشپور شمس الدین ناظمی غلامرضا ملک زاده خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 2 , السنة 9 , تابستان 1397 المقاله 2 - رتبهبندی مولفههای مدیریت منابع انسانی سبز موثر بر عملکرد محیطی شهرداری مشهد (رویکرد تحلیل سلسله مراتبی) مهدی جانعلی زاده قزوینی آذر کفاش پور امیر رحیم پور مصیب سامانیان خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 41 , السنة 12 , بهار 1400 المقاله 3 - شناخت وضعیت موجود منابع انسانی با تأکید بر الزامات توانمندسازی روانشناختی و شناسایی عوامل مؤثر بر توانمندسازی روانشناختی (مطالعه موردی:کارکنان شرکت برق منطقهای خراسان) آذر کفاشپور ندا شکوری خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1394 المقاله 4 - رابطه توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت برق منطقهای خراسان) آذر کفاش پور ندا شکوری خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1394 المقاله 5 - تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت 10.30495/jomm.2023.70968.1994 آذر کفاش پور قاسم اسلامی سعادت مصطفوی مدیریت بازاریابی , العدد 59 , السنة 18 , تابستان 1402 المقاله 6 - Proposing a Customer Experience Management Model Based on the Grounded Theory Approach in Aviation Industry (Case study: Taban Airline) 20.1001.1.23222301.2022.8.2.3.7 10.30495/jsm.2022.1945579.1576 Mohammad Sadeghi Far Azar Kaffashpoor Abdollah Naami Journal of System Management , العدد 2 , السنة 8 , بهار 2022 المقاله 7 - کشف و تبیین الگوی انگیزه خدمت با رویکرد معنویت محور در کار با استفاده از نظریه داده بنیاد سعید پرده شناس آذر کفاش پور مصیب سامانیان تعالی منابع انسانی , العدد 5 , السنة 1 , زمستان 1399 المقاله 8 - طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد) 20.1001.1.22285067.1399.26.79.4.4 مهدی جانعلی زاده قزوینی آذر کفاش پور امیر رحیم پور مصیب سامانیان پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 26 , زمستان 1399 المقاله 9 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) 20.1001.1.22285067.1396.23.65.7.8 احمد توکلی آذر کفاش پور حسین نیکو پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 2 , السنة 23 , تابستان 1396