فهرس المقالات ناصر یزدانی المقاله 1 - شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران 20.1001.1.22520104.1396.9.36.4.0 ناصر یزدانی احسان شریفی محمدحسن یزدانی موحد مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1396 المقاله 2 - بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل) 20.1001.1.22520104.1394.7.28.7.3 مصطفی قاضی زاده ناصر یزدانی مرضیه مصطفایی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 5 , السنة 7 , زمستان 1394 المقاله 3 - بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتلهای آزادی و استقلال تهران) 20.1001.1.22520104.1395.8.31.7.6 زهرا غلامی ناصر یزدانی مصطفی قاضی زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1395 المقاله 4 - تاثیر دین در تحقق بازاریابی سبز 20.1001.1.22520104.1397.10.38.7.4 ناصر یزدانی فاطمه گلی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 10 , تابستان 1397 المقاله 5 - بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت) 20.1001.1.22520104.1398.11.42.10.2 سیده فائزه طباطبایی جعفری ناصر یزدانی مصطفی قاضی زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1398