فهرس المقالات علی اسماعیلپور مقری المقاله 1 - مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی 10.30495/jmfr.2021.19489 حمیدرضا تیموری کامبیز شاهرودی علی اسماعیل زاده مقری فرزین فرحبد آینده پژوهی مدیریت , العدد 3 , السنة 32 , پاییز 1400 المقاله 2 - طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن حمیدرضا تیموری کامبیز شاهرودی علی اسماعیل زاده مقری فرزین فرحبد دانش سرمایهگذاری , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1401 المقاله 3 - ارزیابی عملکرد بلندمدت بانکهای تجاری مبتنی بر رویکرد مزیت رقابتی پایدار با تاکید بر نقش کارایی مدیریت: رویکردی مبتنی بر مقایسه بانکهای دولتی و خصوصی ایران حمید سجادی محسن حمیدیان علی اسماعیل زاده مقری دانش سرمایهگذاری , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1401 المقاله 4 - Development of data envelopment analysis model for financial and social evaluation of companies based on stock returns and accounting value 10.22034/amfa.2021.1917433.1530 Mohammad Mir Darikvandi Gholamreza Farsad Amanollahi Ali Esmaelzadeh Mogheri Amirreza Keyghobadi Advances in Mathematical Finance and Applications , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2022