فهرس المقالات فرشید نمامیان المقاله 1 - Identifying and Ranking the Components and Dimensions of E-Commerce Using the Meta-Synthesis Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.3.10.5 Mehrdad Rahimian Farshid Namamian Fakhraddin Maroofi Alireza Moradi Journal of System Management , العدد 4 , السنة 5 , تابستان 2019 المقاله 2 - Using Multi Criteria Decision Making Methods for Evaluation the Entrepreneurship and Innovation Indicators 20.1001.1.23222301.2019.5.4.6.3 Mehdi karimi Farshid Namamian Farhad Vafaei Alireza Moradi Journal of System Management , العدد 5 , السنة 5 , پاییز 2019 المقاله 3 - Entrepreneurship policy and innovative indicators of industrial companies: Evaluation by MCDM and ANN Methods mehdi karimi farshid namamian farhad vafaei Alireza Moradi پژوهشگر , العدد 1 , السنة 4 , زمستان 2019 المقاله 4 - مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقهبندی شاخصهای مدیریت بازاریابی داخل سازمانی 20.1001.1.22520104.1400.13.51.10.4 محمدرضا درانی فرشید نمامیان مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1400