فهرس المقالات اسدالله اسدی گرمارودی المقاله 1 - شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم گیری مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای تولید داخلی با هدف ارائه الگوی مصرفی کالاهای ایرانی (در راستای حمایت از تولید ملی) فیروزه حاجی علی اکبری نرگس صدیقیان آینده پژوهی مدیریت , العدد 117 , السنة 30 , تابستان 1398 المقاله 2 - ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشمانداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه) 10.30495/jmfr.2022.20718 بابک مولایی افسانه زمانی مقدم فیروزه حاجی علی اکبری آینده پژوهی مدیریت , العدد 1401 , السنة 33 , تابستان 1401