فهرس المقالات mousa rahimi المقاله 1 - تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر آگاهی از برند از طریق رسانههای اجتماعی و تعامل با مشتری موسی رحیمی سیروس کشاورز بهناز صالحی پور شیرازی مطالعات توسعه و مدیریت منابع , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1402 المقاله 2 - تاثیرگذاری بازاریابی شبکههای اجتماعی بر مشارکت مشتری در خلق ارزش در صنعت کفش و چرم (مطالعه موردی: شرکت نوین چرم) سیروس کشاورز موسی رحیمی فاطمه امجدی مطالعات توسعه و مدیریت منابع , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1402 المقاله 3 - تاثیر نگرش مشتریان بر تمایلات آنها از وب¬رومینگ با نقش میانجی¬گری ریسک آنلاین در کالاهای لوکس mousa rahimi معین خواجه مطالعات توسعه و مدیریت منابع , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1403