List of Articles مهری عبدالوند Article 1 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در رقابتپذیری بر رشد و توسعه بازار صادراتی به کمک تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره فازی somayeh Hozouri Mohammad ail abdolvand Jounal of Marketing Management , Issue 33 , Year , Winter 2017 Article 2 - ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران محمد علی عبدالوند فریده حق شناس کاشانی زهرا فلاح اصل Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Autumn 2018 Article 3 - بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی fatemeh khanmohammadi mohsen KhunSiavash Mohammad ail abdolvand Jounal of Marketing Management , Issue 45 , Year , Winter 2020 Article 4 - ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد Mohammad ail abdolvand mehrnosh najafi Jounal of Marketing Management , Issue 31 , Year , Summer 2016 Article 5 - شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی" Mohammad ail abdolvand mehdi baniasadi Jounal of Marketing Management , Issue 35 , Year , Summer 2017 Article 6 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بازاریابی پروژهای بر روابط خریدار و فروشنده بازار معاملاتی somayeh Hozouri Muhammad ali abdolvand Jounal of Marketing Management , Issue 37 , Year , Winter 2017 Article 7 - تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد Mohammad ail abdolvand arezoo naeimi majd ali mohammadzadeh Jounal of Marketing Management , Issue 39 , Year , Summer 2019 Article 8 - تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران) amirhossein samadzadeh Mohammad ail abdolvand mohsen KhunSiavash Jounal of Marketing Management , Issue 51 , Year , Summer 2021 Article 9 - شناسایی و رتبهبندی متغیرهای اثرگذار ضمانتنامههای اعتباری بر رشد و توسعه بازارصادراتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری گروهی (MCDM) Somayeh Hozouri Mohammad ail abdolvand Amir Hossein Yavari Nik Jounal of Marketing Management , Issue 47 , Year , Summer 2020 Article 10 - تبیین مدل عملکرد صادراتی فرآوردههای نفتی ایران zahra mahdavi mohammad ali abdolvand K. Heidarzadeh m. khoun siavash Jounal of Marketing Management , Issue 53 , Year , Winter 2021 Article 11 - تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران MOHAMMAD ALI Abdolvand leila Andervazh zahra atf iman ghasemi hamedani Jounal of Marketing Management , Issue 43 , Year , Summer 2020 Article 12 - مروری بر عشق به مقصد گردشگری: مفاهیم مدیریتی برای کسبوکارهای گردشگری 10.30495/jomm.2023.69332.1969 Abas Falahnezhad Mohammad ail abdolvand Kambiz Heidarzadeh MOHSEN khounsiavash Jounal of Marketing Management , Issue 58 , Year , Spring 2023 Article 13 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) Somayeh Hozouri mohamad ali Abdolvand Kambiz Heidarzadeh Mohsen Khunsiavash Jounal of Marketing Management , Issue 64 , Year , Autumn 2024 Article 14 - بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل "پذیرش تکنولوژی" و "تئوری رفتار برنامه ریزی شده" با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده M. A. Abdolvand H. Abdolazimi Jounal of Marketing Management , Issue 15 , Year , Summer 2012 Article 15 - نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس) M. A. Abdolvand N. Reihani Jounal of Marketing Management , Issue 8 , Year , Spring 2010 Article 16 - بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت M. A. Abdolvand K. Abdoli Jounal of Marketing Management , Issue 5 , Year , Autumn 2008 Article 17 - بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید M. A. Abdolvand M. Jani Jounal of Marketing Management , Issue 17 , Year , Winter 2013 Article 18 - ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه) M. A. Abdolvand A. Mohammadnia Jounal of Marketing Management , Issue 3 , Year , Autumn 2007 Article 19 - شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی M. A. Abdolvand S. Fereidounfar Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Spring 2008 Article 20 - ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده M. A. Abdolvand A. Hoseinzadeh Emam Jounal of Marketing Management , Issue 23 , Year , Summer 2014 Article 21 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی M. A. Abdolvand P. Alipour Jounal of Marketing Management , Issue 11 , Year , Summer 2011 Article 22 - برآورد مدل انتخاب گسسته تمایز مشتری مبتنی بر بخش بندی (مطالعه موردی بررسی ترجیحات خریداران سایپا) M. A. Abdolvand J. Nazemi H. Ali Momeni Jounal of Marketing Management , Issue 21 , Year , Winter 2014 Article 23 - ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان) M. A. Abdolvand A. Shamaei Jounal of Marketing Management , Issue 7 , Year , Autumn 2009 Article 24 - ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران Z. Falah Asl M. A. Abdolvand Jounal of Marketing Management , Issue 29 , Year , Winter 2016 Article 25 - بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند) (مطالعه موردی: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران) M. A. Abdolvand F. Nickfar Jounal of Marketing Management , Issue 13 , Year , Winter 2012 Article 26 - عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک M. A. Abdolvand P. Barvand Jounal of Marketing Management , Issue 9 , Year , Autumn 2010 Article 27 - بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری M. A. Abdolvand P. Parakhodi Moghaddam Jounal of Marketing Management , Issue 19 , Year , Summer 2013 Article 28 - بررسی تاثیر فلات زدگی شغلی بر عملکرد شغلی کارکنان شرکت پاکشو با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت شغلی و تعهد سازمانی مهری عبدالوند محمد ذاکری Journal of Modern Management Engineering , Issue 2 , Year , Summer 1397