• Home
  • مریم خواجوی

    List of Articles مریم خواجوی


  • Article

    1 - ارائه مدل رفتار مصرف‌کننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
    Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2022
    هدف از انجام تحقیق حاضر کشف جنبه‌های رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر بازاریابی درونگرا و بازاریابی برونگرا ‌می‌باشد‌. در بخش کیفی تحقیق حاضر روش تحقیق مورد استفاده روش نظریه زمینه‌ای می‌باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر در بخش کیفی را خبرگان دانشگاهی و در بخش کمی را ‌مصرف‌کنندگ More
    هدف از انجام تحقیق حاضر کشف جنبه‌های رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر بازاریابی درونگرا و بازاریابی برونگرا ‌می‌باشد‌. در بخش کیفی تحقیق حاضر روش تحقیق مورد استفاده روش نظریه زمینه‌ای می‌باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر در بخش کیفی را خبرگان دانشگاهی و در بخش کمی را ‌مصرف‌کنندگان کالاهای زود مصرف در تهران تشکیل داده‌اند و نمونه آماری بخش کمی‌ تحقیق حاضر 385 نفر در نظر گرفته شده است‌. در بخش کیفی تحقیق حاضر با استفاده از کدگذاری‌های باز، محوری و گزینشی تلاش گردید تا داده‌های به دست آمده در 10 مصاحبه انجام شده و به خلق مدل فرایندی تحقیق منتج شوند. در بخش کیفی نتایج تحقیق حاضر در قالب ارائه مدل‌های فرایندی و زمینه‌ای از رفتار مصرف‌کننده با تاکید بر بازاریابی درونگرا و بازاریابی برونگرا ارائه شده است که متشکل از مدلی ساختار یافته از متغیرهای گرایشات معناگرایانه، بازاریابی درونگرا و بازاریابی برونگرا، درگیری محتوایی و همگرایی اجتماعی تبلیغات می‌باشد‌. Manuscript profile