List of Articles لیلا اندرواژ Article 1 - ارزیابی بازاریابی برند محور بر خط مشی های استراتژی رقابت در مدیریت شرکت های دولتی صاحب برند 10.30495/ijpa.2022.66749.10863 soheil karimirad Leila andervazh Public Policy In Administration , Issue 2 , Year , Summer 2022 Article 2 - ارائه مدل پارادایمیک بازاریابی اجتماعی مبتنی بر بازاریابی اخلاقی جهت ایجاد ارزش برند در سازمان تامین اجتماعی کشور Gholamreza Tizfahmefard Hassan Esmailpour fariza taherikia leila Andervazh Jounal of Marketing Management , Issue 61 , Year , Winter 2024 Article 3 - شناسایی استراتژی هایی جهت رفع موانع و چالش های کارآفرینی زنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی soheila zarinjoi alvar لیلا آندرواژ Human Resources Excellence , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 4 - بررسی اثر ملی گرایی بر تمایل به خرید محصولات داخلی در دوران تحریم soheila zarinjoy alvar leila andervazh Journal of Islamic Marketing Research , Issue 3 , Year , Summer 2024 Article 5 - ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن leila andervazh azadeh tajamir mohammad hosseinpour Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 6 - طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور) Gholamreza Tizfahmefard Hassan Esmailpour fariz taherikia leila andervazh Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 10 , Year , Autumn 2024 Article 7 - تاثیر گرایش به کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی با در نظر گرفتن نقش میانجی عملکرد اجتماعی و تعدیلگر اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی: صنایع پایین دستی پتروشیمی استان خوزستان) Ahmad Royaei leila Andervazh New Approaches to Jihadi Management and Islamic Governance , Issue 8 , Year , Winter 2022 Article 8 - ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی 20.1001.1.22520104.1399.12.45.15.0 Mohammad nafeii Leila andervazh Hamidreza saeednia Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 2020 Article 9 - طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده 20.1001.1.22520104.1400.13.50.6.8 soniya behzadinasab Leila Andervazh Ebrahim albonaiemi Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 10 - طراحی چارچوبی برای ظرفیتهای بازاریابی جهت دستیابی به مزایای مالی در شرکت های وابسته به صنایع فولاد پذیرفته شده در بورس و اوراق بهادار leila Andervazh Financial Engineering and Portfolio Management , Issue 5 , Year , Winter 2023