List of Articles کامبیز حیدرزاده Article 1 - بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران M. Bamenimoghadam K. Hidarzadeh H. Mehrzadi Future study Management , Issue 88 , Year , Winter 2011 Article 2 - ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند) K. Heidarzadeh E. Mollaei Future study Management , Issue 5 , Year , Winter 1385 Article 3 - ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) K. Heidarzadeh A. Zendehdel Ali Hossin Soltani Future study Management , Issue 4 , Year , Autumn 1384 Article 4 - هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات بهروز Kafi کامبیز Heidarzadeh Future study Management , Issue 4 , Year , Autumn 1382 Article 5 - ارزیابی تاثیر ویژگیهای هدایت کننده صفحات وب سایت بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان K. Hamdi K. Heidarzadeh B. Khodayari Future study Management , Issue 76 , Year , Winter 2008 Article 6 - قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟ H. Nikoomaram K. Heidarzadeh Future study Management , Issue 5 , Year , Winter 1382