List of Articles حمیدرضا سعیدنیا Article 1 - نگرش دانشجویان تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن mahsa hamidpour حمیدرضا سعیدنیا Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Autumn 2018 Article 2 - بررسی دانش مصرف کننده نسبت به قیمت محصولات از نظر عوامل موثر برآن H. R. Saeidnia S. Alinejad Jounal of Marketing Management , Issue 9 , Year , Autumn 2010 Article 3 - ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان ) H. R. Saeidnia S. Jamalinejad Jounal of Marketing Management , Issue 8 , Year , Spring 2010