List of Articles هانیه معلمی Article 1 - تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند Ali Akbar Khademi Ehsan Badri Hanieh Farazandeh Jounal of Marketing Management , Issue 49 , Year , Winter 2021 Article 2 - بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران) Ali Akbar Khademi Hanieh Farazandeh Jounal of Marketing Management , Issue 44 , Year , Autumn 2020 Article 3 - بررسی نقش انگیزشهای روانشناختی مصرفکننده بر درگیرسازی مشتری، دلبستگی و وفاداری به برند (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی شهرتهران) Ali Akbar Khademi Abbas Golshani Hanieh Farazandeh Jounal of Marketing Management , Issue 48 , Year , Autumn 2020 Article 4 - همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانههای دیجیتال Ali Akbar Khademi Ali Boromandnasab Hanieh Farazandeh Jounal of Marketing Management , Issue 51 , Year , Summer 2021 Article 5 - توسعه میان افزا در بافت های فرسوده شهری (مورد مطالعه: محله خانی آباد تهران) Omehani Banihashemi Rahim Sarvar Yousefali Ziyari Territory , Issue 5 , Year , Winter 2013