List of Articles فرانک خدایاری Article 1 - تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود) faranak khodayari Sedigheh Tootian Esfahani Roghayeh Tajbar Parashkoohi Jounal of Marketing Management , Issue 35 , Year , Summer 2017 Article 2 - تأثیر ویژگیهای نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار) faranak khodayari behnaz khodayari leyla sheikhlar Jounal of Marketing Management , Issue 48 , Year , Autumn 2020 Article 3 - تأثیر محرکهای جذابیت برند بر تعهد به برند و تبلیغات شفاهی مثبت با نقش میانجیگری هویتپذیری مصرفکننده از برند zahra mohammadi faranak khodayari sedigheh tootian Jounal of Marketing Management , Issue 49 , Year , Winter 2021 Article 4 - بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری faranak khodayari Behnaz Khodayari فاطمه نوری Jounal of Marketing Management , Issue 43 , Year , Summer 2020 Article 5 - نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا faranak khodayari hesamodin zamani Jounal of Marketing Management , Issue 64 , Year , Autumn 2024 Article 6 - تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرمافزاری سماسامانه) 10.30495/jomm.2022.64206.1882 faranak khodayari بهزاد kh Jounal of Marketing Management , Issue 56 , Year , Autumn 2022 Article 7 - تأثیر هیجانات منفی مشتریان بر تبلیغات شفاهی منفی الکترونیک با نقش میانجی انتقام و میل به بهبود (مورد مطالعه: شرکت دیجیکالا) 10.30495/jomm.2022.68062.1946 faranak khodayari Shadan Vahabzadeh Salumeh Rajablu Jounal of Marketing Management , Issue 58 , Year , Spring 2023 Article 8 - تاثیر شهرت سازمانی بر رفتار مشتریان در شرکت بیمه البرز صدیقه طوطیان فرانک خدایاری مجید علی پناهی Journal of Modern Management Engineering , Issue 1 , Year , Spring 1397