List of Articles حسین وظیفه دوست Article 1 - پشتیبانی فرهنگ سازمانی در تقویت تسهیم دانش بر اساس روند آتی Hosein Vazifedust Maryam. Abdoli Zahra Mallazadeh ordakloo Future study Management , Issue 4 , Year , Winter 2014 Article 2 - ارزیـابی و تحلیل اثربخشی پل های عابر پیاده درون شهری 20.1001.1.17359562.1387.2.2.1.2 Hashem Nikoomaram Hoseyn Vazifehdoust Sorush khani Hoviatshahr , Issue 2 , Year , Autumn 2008 Article 3 - شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز) H. Vazifehdust H. Emari Jounal of Marketing Management , Issue 22 , Year , Spring 2014 Article 4 - بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده H. Vazifehdoust V. R. Mirabi M. Mohammadi Jounal of Marketing Management , Issue 6 , Year , Spring 2009 Article 5 - بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات H. Vazifehdust M. Hariri Jounal of Marketing Management , Issue 15 , Year , Summer 2012 Article 6 - تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش باتری استارتر سبک (بررسی موردی در شهر تهران) K. Hamdi H. Vazifehdoost A. Haji Mohammad Ali Jounal of Marketing Management , Issue 18 , Year , Spring 2013 Article 7 - تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین H. Vazifedoost M. Carey Jounal of Marketing Management , Issue 1 , Year , Autumn 2006 Article 8 - پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) H. Vazifehdoust B. Safavi B. Ahmadi Jounal of Marketing Management , Issue 5 , Year , Autumn 2008 Article 9 - تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران H. Vazifehdust H. Emari Jounal of Marketing Management , Issue 13 , Year , Winter 2012 Article 10 - چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی H. Vazifehdoust N. Zarinnegar Jounal of Marketing Management , Issue 9 , Year , Autumn 2010