فهرست مقالات ساسان عیسی زاده نشلی


  • مقاله

    1 - بررسی رابطه بین مدیریت جهادی و تحول نظام اداری(موردمطالعه: مدیران ادارات کل استان مازندران)
    رهیافتهای نوین در مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی , شماره 5 , سال 3 , زمستان 1402
    توجه به الگوهای بومی در دستیابی به اهداف فردی و سازمانی می تواند شرایط را متحول سازد. الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت (مدیریت جهادی) به عنوان یک سبک رهبری، راهبردی کاربردی در دستیابی به یک سازمان پویا خواهد بود. البته باید توجه داشت که وجود زیرساخت ها می تواند هر سازمان و مد چکیده کامل
    توجه به الگوهای بومی در دستیابی به اهداف فردی و سازمانی می تواند شرایط را متحول سازد. الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت (مدیریت جهادی) به عنوان یک سبک رهبری، راهبردی کاربردی در دستیابی به یک سازمان پویا خواهد بود. البته باید توجه داشت که وجود زیرساخت ها می تواند هر سازمان و مدیریتی را در این شرایط قرار دهد. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین مدیریت جهادی و تحول نظام اداری می باشد که در شرایط متغیر امروزی ضروری به نظر می آید. این پژوهش توصیفی است و به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری مورد مطالعه شامل مدیران ادارات کل استان مازندران که 83 نفر بوده اند می باشد. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شده است که در این مقاله نتایج تحلیل ها نشان داده که مدیریت جهادی می تواند بر تحول نظام اداری در ادارات کل استان مازندران اثر می گذارد. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه برند بانک صادرات استان تهران(مطالعه موردی منطقه شمال تهران )
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1402
    در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملکرد مالی کسب و کارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشکار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت کرده و ضرورت سنجش ارزش آن بابهره گ چکیده کامل
    در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملکرد مالی کسب و کارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشکار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت کرده و ضرورت سنجش ارزش آن بابهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای کیفی و کمی را یادآوری کرده است. باتوجه به مدل ومتغییرهای موجود پرسشنامه ای طراحی شدکه شامل 18 سوال است و این پرسشنامه ها در بین 800 نفر مشتریان ممتاز شعبه تهران به تعداد260 پرسشنامه توزیع ونتایج بدست آمده از تحلیل های آماری مورد استفاده قرار گرفته است،و براین اساس 4 فرضیه مطرح شده که ابتدا از طریق جمعیت شناختی به توصیف نمونه ها پرداخته و سپس با استفاده ازآزمون های آماری استنباطی میزان ارتباط متغییرهاوتست فرضیات با بکارگیری نرم افزاری لیزرل نتایج مورد نظر بررسی شد. پرونده مقاله