فهرست مقالات مینا جمشیدیاوانکی مقاله 1 - تبیین خطمشی بازاریابی حسی به منظور تحقق حکمرانی خوب. سیامک ناصری وحید آرائی مینا جمشیدی اوانکی خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , شماره 50 , سال 14 , تابستان 1402 مقاله 2 - طراحی الگوی شایستگی راهبران آموزشی تربیتی مدارس روستائی و عشایری در مقطع ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نورمحمد سلطانی محمدرضا ربیعی مندجین محمد حکاک مینا جمشیدی اوانکی مدیریت توسعه و تحول , شماره 4 , سال 13 , پاییز 1400 مقاله 3 - ارتباط بین بهکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه فریده حق‎شناس کاشانی کاظم رمضانی مینا جمشیدیاوانکی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , شماره 1 , سال 4 , بهار 1393 مقاله 4 - شناسایی الگوی بازاریابی حسی با رویکرد هوش هیجانی به منظور تحقق حکمرانی خوب: مورد مطالعه مشتریان بانک سپه شعب شمال تهران 10.30495/fed.2022.697616 سیامک ناصری وحید آرائی مینا جمشیدی اوانکی اقتصاد مالی , شماره 4 , سال 16 , پاییز 1401 مقاله 5 - بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط 20.1001.1.22520104.1392.5.20.4.0 بهروز قاسمی مینا جمشیدی اوانکی سارا هژبریان مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 5 , زمستان 1392 مقاله 6 - تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی استان تهران) 20.1001.1.22520104.1392.5.20.5.1 مینا جمشیدی اوانکی فرانک زند نامدار فاطمه رهگذر مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 5 , سال 5 , زمستان 1392 مقاله 7 - مفاهیم و مقولههای الگوی راهبر شایسته در مدارس چندپایهی روستایی و عشایری وزارت آموزشوپرورش ایران 10.30495/mlseo.2022.692216 نورمحمد سلطانی محمدرضا ربیعی مندجین محمد حکاک مینا جمشیدی اوانکی مطالعات مدیریت و رهبری در سازمان های آموزشی , شماره 1 , سال 2 , بهار 1401 مقاله 8 - طراحی مدل رهبری تحول آفرین با نقش میانجی اعتماد در سازمانهای دولتی مینا جمشیدی مریم کردآبادی تحقیقات مدیریت آموزشی , شماره 5 , سال 10 , زمستان 1397