فهرست مقالات محمد حقیقی مقاله 1 - بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد نیوشا ده بینی محمد حقیقی عبدالخالق غلامی چنارستان علیا مدیریت بازاریابی , شماره 36 , سال 12 , پاییز 1396 مقاله 2 - نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری محمد حقیقی حمیدرضا سعیدنیا غزال کیانوش قویم مدیریت بازاریابی , شماره 12 , سال 6 , پاییز 1390 مقاله 3 - Designing the Market Share Development Model of Refah Kargaran Bank with the Approach of Analyzing the Competitive Environment of Iranian Banking Abd Reza Amiri Mohammad Haghighi Ali Pirzad Abdolkhalegh Gholami Chenarestan Olya Journal of System Management , شماره 41 , سال 11 , زمستان 2025 مقاله 4 - نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای محمد حسن زاده محمد حقیقی علی صالحی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1401 مقاله 5 - ایمن سازی رسانه های اجتماعی: تعامل با نامداران به مثابه راهبرد پیشگیری از کژرفتاری کاربران برخط امیرحسین زراندوز زهرا علیپور درویشی زهره دهدشتی شاهرخ محمد حقیقی منابع انسانی تحول آفرین , شماره 6 , سال 2 , تابستان 1402 مقاله 6 - شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رشد و توسعه سهم بازار بانک رفاه کارگران 10.30495/msds.2023.1996550.1163 عبدالرضا امیری محمد حقیقی علی پیرزاد عبدالخالق غلامی چنارستان علیا فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , شماره 11 , سال 3 , پاییز 1402 مقاله 7 - تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) 20.1001.1.22285067.1396.23.64.1.0 محمد حقیقی بابک هزاوه حصار مسکن مهدی اشکانی امیرحسین عباسی پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 23 , بهار 1396 مقاله 8 - ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیمگیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن 20.1001.1.22285067.1400.27.83.3.8 مهدی ریوندی محمد حقیقی علیرضا ایرانی پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 5 , سال 27 , زمستان 1400 مقاله 9 - مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی 20.1001.1.22285067.1399.26.79.5.5 امیر نیک کار محمد حقیقی محمد علی شاه حسینی اسداله کردنائیج پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 5 , سال 26 , زمستان 1399