فهرست مقالات محبوب شیخعلی زاده مقاله 1 - شناسایی مولفه های تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه های ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد سیاوش محمدیان کوروش ویسی محبوب شیخعلی زاده مهدی بشیری نوآوری در مدیریت ورزشی , شماره 11 , سال 3 , پاییز 1403 مقاله 2 - تأثیر تبلیغات توصیهای بر قصد خرید مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی ارزش ویژه برند محبوب شیخعلی زاده نوآوری در مدیریت ورزشی , شماره 13 , سال 4 , بهار 1404 مقاله 3 - تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراکشده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید 10.30495/jism.2023.75564.1079 محبوب شیخعلی زاده پریسا انگوری نوآوری در مدیریت ورزشی , شماره 9 , سال 3 , بهار 1403 مقاله 4 - تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ https://doi.org/10.30486/4S.2024.1126055 مهران حسن پور حسن فرهادی محبوب شیخعلی زاده مطالعات جامعه شناختی در ورزش , مقالات زودآیند