فهرست مقالات محسن محمدی مقاله 1 - طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده سهراب خان محمدی محسن محمدی مدیریت بازاریابی , شماره 3 , سال 2 , پاییز 1386 مقاله 2 - تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) 20.1001.1.22520104.1398.11.43.2.6 آرش استواری مهران آقایی محسن محمدی مدیریت کسب و کار نوآورانه , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1398