فهرست مقالات رحیم محترم مقاله 1 - آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند آزاده بوستانی حمید رضا سعید نیا حمید سعیدی رحیم محترم آینده پژوهی مدیریت , شماره 135 , سال 34 , زمستان 1402 مقاله 2 - تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام) نهال خدادی رحیم محترم قلاتی معصومه جعفری مدیریت بازاریابی , شماره 42 , سال 14 , بهار 1398 مقاله 3 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته رضا کوچک پور نصفی حمیدرضا سعیدنیا حمید سعیدی رحیم محترم قلاتی مدیریت بازاریابی , شماره 63 , سال 19 , تابستان 1403