فهرست مقالات امیر خلفی


  • مقاله

    1 - کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب
    پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 26 , بهار 1399
    پژوهش جاری به کاربرد پلتفرم‌های اجتماعی برای درگیرسازی مشتریان با سازمان می‌پردازد و با استفاده از بازی‌وارسازی چارچوبی برای ارائه ارزش پیشنهادی توسط یک پلتفرم اجتماعی در قالب باشگاه مشتریان ارائه می‌دهد. با در نظر گرفتن درگیرسازی مشتریان به عنوان یک مسئله بدقلق، از تفک چکیده کامل
    پژوهش جاری به کاربرد پلتفرم‌های اجتماعی برای درگیرسازی مشتریان با سازمان می‌پردازد و با استفاده از بازی‌وارسازی چارچوبی برای ارائه ارزش پیشنهادی توسط یک پلتفرم اجتماعی در قالب باشگاه مشتریان ارائه می‌دهد. با در نظر گرفتن درگیرسازی مشتریان به عنوان یک مسئله بدقلق، از تفکر طراحی با رویکرد دانشگاه استنفورد به عنوان روش تحقیق استفاده شده است. پژوهشگران از مصاحبه‌های عمیق با نمونه‌ای شامل مصرف کنندگان و مدیران استفاده کرده‌اند تا پنجره‌های ارزشی برای مشتریان و پنجره‌های درآمدی برای شرکت شناسایی کرده و چارچوبی برای نظام انگیزشی بازی‌وارسازی شده پیشنهاد کنند. این نظام انگیزشی با درگیرسازی مشتریان از طریق پنجره‌های ارزشی، به ایجاد منافع برای شرکت و برآورده شدن پنجره‌های درآمدی منجر شده و سبب پای‌بندسازی مشتریان و وفاداری آنها به شرکت می‌گردد. این پژوهش با استفاده از توانمندی‌های رسانه‌های جدید به مشارکت در مطالعات کارآفرینی رسانه‌ای شرکتی پرداخته و به استفاده شرکت‌های صنعتی ایرانی در استفاده از قابلیت‌های درگیرساز رسانه‌های جدید برای پای‌بندی مشتریان به برند خود کمک می‌کند. پرونده مقاله